Често задавани въпроси (FAQ)
Как да променя паролата за клиентския си профил?
При изгубена или забравена парола, молим Ви, да следвате следните стъпки:
1. Отворете страница „Вход за клиенти“;
2. Натиснете “Забравена парола”;
3. Попълнете имейл адреса с който сте регистриран и въведете кода от картинката.
4. Натиснете бутон „Изпрати парола“;
5. Линк за смяна на паролата ще се изпрати автоматично на посочения контактен имейл адрес. В имейлът се съдържа линк, който е необходимо да изберете;
6. Автоматично се отваря страница за генериране на нова парола. След въвеждането й натиснете „Потвърди“. Паролата за достъп до клиентския Ви профил е променена.
7. Вие отново имате достъп до своя профил и активна нова парола.
Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас