Често задавани въпроси (FAQ)

Как да променя паролата за клиентския си профил?

При изгубена или забравена парола, молим Ви, да следвате следните стъпки:

1.  Отворете страница „Вход за клиенти“;
2.  Натиснете “Забравена парола”;
3.  Попълнете имейл адреса с който сте регистриран и въведете кода от картинката.
4.  Натиснете бутон „Изпрати парола“;
5.  Линк за смяна на паролата ще се изпрати автоматично на посочения контактен имейл адрес. В имейлът се съдържа линк, който е необходимо да изберете;
6.  Автоматично се отваря страница за генериране на нова парола. След въвеждането й натиснете „Потвърди“. Паролата за достъп до клиентския Ви профил е променена.
7.  Вие отново имате достъп до своя профил и активна нова парола.

 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас